Skip to main content

រចនាសម្ព័នរបស់ម៉ាស៊ីន៤វគ្គ




រចនាសម្ព័នរបស់ម៉ាស៊ីន៤វគ្គ      

ដើម្បីអនុវត្តដំណើរការមុខងាររបស់ម៉ាស៊ីនដូច
  ម៉ាស៊ីនត្រូវមានរចនាសម្ព័នដូចខាងក្រោម
      
 +ចំពោះម៉ាស៊ីនសាំងរួមមាន

​​​​​​​        1.    ​​​​   ប្រព័ន្ធមេកានិកម៉ាស៊ីន

        2.       យន្តការស៊ូបាប់

        3.       ប្រព័នប្រេងឥន្ធន

                                      4.       ប្រព័ន្ធផ្តល់ផ្កាភ្លើង

                                      5.       ប្រព័ន្ធបញ្ចុះកំដៅ

                                      6.       ប្រព័ន្ធប្រេងរំអិល

                                      7.       ប្រព័ន្ធបង្វិលបញ្ឆេះម៉ាស៊ីន

v                                                       +ចំពោះម៉ាស៊ីនDieselរួមមាន

                                      1.       ​ប្រព័ន្ធមេកានិកម៉ាស៊ីន

                                      2.       យន្តការស៊ូបាប់

                                      3.       ប្រព័ន្ធព្រួសប្រេង

                                      4.       ប្រព័ន្ធបញ្ចុះកំដៅ

                                      5.       ប្រព័ន្ធប្រេងរំអិល

                                      6.       ប្រព័ន្ធបង្វិលបញ្ឆេះម៉ាស៊ីន



4.   

Comments

Popular posts from this blog

ប្រព័នមេកានិកម៉ាស៊ីន

ប្រព័នមេកានិកម៉ាស៊ីន ប្រព័ន្ធមេកានិកម៉ាស៊ីនមានតួនាទីអនុវត្តនូវដំណើរការម៉ាស៊ីនគឺបំលែងចលនាឡើងចុះរបស់ពីស្តុងជាចលនារង្វិលរបស់វីឡឺប្រកាំងតាមរយះដងប៊ីយែល។ ប្រព័ន្ធមេកានិកម៉ាស៊ីនចែកចេញជាពីផ្នែក​គឺផ្នែកលំនឹង​​ និង ផ្នែកចលនា 1.        p    ផ្នែកលំនិងមានក្បាលគុយឡាស់,ប្លុកស៊ីឡាំងនិងការទែ       ផ្នែកចលនាមានយន្តការស៊ូបាប់,ពីស្តុង,ក្រវ៉ាត់,ប៊ីយ៉ែល,វីឡឺប្រឺកាំង,និងកង់យោង

ប្លុកស៊ីឡាំង(cylinder block)

ប្លុកស៊ីឡាំង ( cylinder block ) ប្លុកស៊ីឡាំងជាតួខ្លួនរបស់ម៉ាស៊ីនដែលទ្រទ្រង់នូវផ្នែកសំខាន់ៗទាំងឡាយដូចជាសឺមីពីស្តុងប៊ីយ៉ែល និងវីឡឺប្រឺកាំងជាដើមនិងមានទីកន្លែងរាបស្មើសំរាប់ចាប់គ្រឿងប្រដាប់ផ្សេងៗទៀត។នៅផ្នែកខាងលើរបស់វាគេភ្ជាប់ទៅនិងក្បាលគុយឡាស់និងផ្នែកខាងក្រោមរបស់វាគេភ្ជាប់ទៅនិង ការទែ (oil pan) ហើយនៅផ្នែកខាងក្នុងរបស់វាគេក៏ធ្វើរន្ធទឹកសំរាប់ធ្វើឪ្យត្រជាក់ និងរន្ធប្រេងរំអិល។ ជាទូទៅគេផលិតប្លុកស៊ីឡាំងដោយដែកហ្វុងពិសេស ។